De la WordPress, fără numar

WordPress a anunţat astăzi că măreşte spaţiul de stocare, acordat fiecarui blog gratuit, de la 50 de mega la 3 giga! Ei spun ca s-au inspirat din filosofia aplicată de Google la Gmail. De acord, sa trăiască!

3 responses to “De la WordPress, fără numar

  1. mulţumim matt! :*

    nu ştiam de unde au apărut ăia 3 giga pe blogul meu, azi dimneaţă. am crezut că cineva a făcut o pasiune pentru mine şi că mi-a făcut o donaţie.

    „…fiecarui blog gratuit, de la 50 de mega…”

    dacă nu mă lasă memoria mea de arhitecturistă erau 200 de mega. dar, deh, nu contează, ideea e că acum sunt 3 giga.

  2. dacă aşa zice matt să ştii că zice prost. eu înainte de upgrade aveam pe ocupat pe blog 10% din spaţiul alocat şi crede-mă că am uploadat mai mult de 10 mega.

    ori dacă erau 50, trebuie că aş fi avut numai 5. sunt sigură că am avut peste 10.

Lasă un răspuns

